Happy-melek1997 https://resimyukle.io/r/toDmNWzqXS Adetime 5 gün var erken biliyorum ama dayanamadım eşim almış bugün Bi hayal gibi görüyor gibiyim bide yok gibi çözemedim yani Bi umut tabi göz yanılmasımı anlayamadım
Larakaya Happy-melek1997 rabbim gönlüne göre versin canım ben çizgi göremedim Berki daha erkendir yapmak için 🙏💙
kubraselcuk Happy-melek1997 bende göremedim ama zaten gebelik idrarda hemen çıkmaz genelde regl günü tekrarlayın inşallah güzel haber alırsınız 🌸
Cansuadaa Happy-melek1997 ama daha 5 gün varmiş. Belli olmaz benim ilk hamileligim adetime 3 gün vardi ckmisti. Ikincisinde de erken yaptım cıkmadı tam adet gununde cıktı.
Melismelo Bende göremedim ama erken yapıldığı zaman erken gebelik testi yapın ondan daha doğru bir sonuc alırsınız 🌸
FatmaNur_27 Happy-melek1997 göremedim birkaç gün daha bekleyip tekrarlayabilirsiniz Allah gönlünüze göre versin 🥰