Selam güzel anneler ve anne olmak isteyenler.
Ben bebeğime ilk puset aldım ama hiç açmadım paketli duruyor şu anda sonrasında travel bebek arabası aldım yani pusetli.
Sorum şu ki. İkisi fazlalık mı yoksa ayrı bir puset gereklimi paketi açıp açmamakla karasız kaldım. Kullananlar benek arabasının puseti yeterli oluyor mu?