izemmohamed Kızlar merhaba Bebeğime hala küvet alamadım. Kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı? Klasik küvet mi, katlanır küvet mi yoksa ayaklı küvetlerden mi alacağımı bilemedim
annesinin_beybisi izemmohamed ben katlanir almadim gereksiz pahalı bence. a 101 e şoka geliyor giderli küvet aldım
hulyadem-01 izemmohamed ayaklı küvet 2 3 aydan sonra yetersiz kalıyor en güzeli anam babam usulü mavi leğenlerimiz 😏😂
Bsmlh izemmohamed size önerim sok 101 den alın daha sonra desteklı oturunca e bebek önden klipsli banyo mama koltugu alın elım ayagım parka bıle gitseniz götürün
Ezgiduru izemmohamed normal küvet almıştım ilk kızıma şimdi gene onu kullanacagim . Kuzenim katlanır aldı su an bebeği 4 aylık sığmıyor diyor o yüzden katlanır tavsiye etmiyorum