bebekonunannesiii `Yardımcı olur musunuz kızlar 😊 eşimle benim adım E harfiyle başladığı için Elisa düşünmüştük hep.. ama Doğa ismini de çok beğeniyoruz.. sizce kulağa hoş gelen hangisi
minikkusummm bebekonunannesiii Doğa çok zarif 🌸 yanlış anlamayın Elisada güzel ama biraz zorlama geliyor bana
Asilem1 bebekonunannesiii Bende doğa koyucam inşallah 🙏 ismim Melisa uysun diye Elisa mı koysam diye düşünmüştüm ama doğa da karar kıldım ☺️
Melisakeskinn Elisa’nın anlamı cennette bekleyen melek diyorlar ama gerçek anlamı o değilmiş Hz.Zekerriyanın eşinin adıymış bilginiz olsun. Dümdüz Melisa koyun ya benim adım da gayet güzel ahahshshdnd Şaka maka anlamına takılmıyorsanız Elisa daha güzel kuzum😅
bebekonunannesiii Melisakeskinn onu bende okumuştum bi yerde 😁 gerçekten sizin isminiz de çok güzel 🌸 teşekkür ederim