Eminekelesogz Bende Hatem hastanesi. Fethi. Güçere gıdıyorum. 2 yıldır. Aralaksız. Dr o. Cok memnunum. Muayene ücreti 245. Ama doğum ücretini bılmıyorum. Hiçde sormadım. Doğumumda. Yakın sayılır. Askeri personel indiriminde. Hıç sormadım benım eşimde askeri personel ama sanırsam. Aynı fıyat heralde. Doktoru kesınlıkle öneririm Güler yüzlü. Mesela konuşurken o an aklına bı soru geldıgınde kendısı susup. Senın lafına yorum yapıyor. Tabi bırazda komik