bebissannesi 18 haftadayım, benimde aynı şekilde oluyor genelde sabit ayakta kaldığımda çok fazla aynı pozisyonda oturduğumda ve kendimi çok yorduğumda oluyor belimin tek tarafına şiddetli ağrı giriyor yürüyemiyorum o derece oluyor doktoruma danıştığımda siyatik ağrısı olabileceğini söyledi maalesef gebelikte bu duruma yapılabilecek bir şey yokmuş ben her gün egzersiz yapmaya çalışıyorum çok çok iyi geliyor doktorunuza danışın eğer onay verirse ufak ufak egzersizler size de iyi gelecektir😊