Canselasr ben 5. Aydan 7. Aya kadar düzenli olarak günde 2 3 kere kakao yağı kullandım ve haftada 2 kez kakao yağı sürdükten sonra karnıma ve belime kibar hareketler ile dermaroller uyguladım 1 aydır hiçbirini yapmıyorum hala çatlak oluşmadı ama çok kilo da almadim bir anda. Kakao yağı çok faydalı genetik yatkınlık var deyip ihmal etme olacaksa bile az olması için çabala sonradan hiç gitmez çünkü ve sarı kantaron yağı da faydalı diyorlar ki doğal oldukları için zararları da yok bazı çatlak kremlerinde kolajen var ve kolajen hamilelikte kullanılmaması gereken bir şey