melikekiz Çalışan anneler size bi sorum var. Ben 8 temmuzda izne çıkacağım ama mesai saatleri nasıl hesaplanacak veya kaç gün çalışmam gerekiyor nasıl hesaplanacak bilgisi olan var mı? (12 saat çalışıyorum bu arada günlük)