Ormanmeyveli 3-6 ay askılı zıbın 2 adet 3 ay askılı 2 adet 6 ay kısa kollu 3 adet 0-3 uzun kollu 4 adet Buna ne kadar ekleme yapayım kızlar elimdekiler bunlar eylülde doğum?
Mrv135 Ormanmeyveli Ben her birini ortalama 10 adet yapıyorum. 5 tane beyaz alıyorum ebebekten, 5 tane de renkli, süslü zıbınlar.
berilzumrut511 Ormanmeyveli benimde eylülde doğum 5 tane uzun kollu 5 tane kısa kollu aldım havanın durumuna göre giydiricem artık
Ysgl26 Ormanmeyveli bizimki haftaya geliyo inşallah. Ben 10 tane yenidoğan sıfır kollu 10 tane 0-3 ay yarım kollu 10 tane de 3-6 ay uzun kollu aldım. Yeter herhalde. Göbek bağı düşene kadar giydirmek için de 5 tane iç zıbın aldım
Mrv135 Ormanmeyveli yani ilk aylar çok kirletecegi için kaka vs tasmalarindan dolayı bu sayı ideal diye düşündüm hem bir kısmı yıkanıp kuruyana kadar diğerlerini giydiririz.
Sumiire Meral1 0-3 bile ilk ay giyiliyo sonra olmuyo zıbınlsrı vs ona göre alın derim biz 47 günlüğüz 3-6 giiymeye basladı
Dilos6342 Benimde dogumum eylülde yenidoğan zıbınları arttırın bence. E bebekte uyguna geliyor ❤️ ben diğerlerini duruma göre alicam suanlik yeni doğan ve 3 ay aldim
Dilos6342 Bir de yeni doğan uzun kollu giydirmek zor olacağından önden açmalı kısa kollu ve askılı aldım zibınlari. Lc waikikiden aldığım tulumların kendi içinde kısa kollu önden açmalı zıbınları vardı o şekilde aldım