Kbrask Kızçeler bu sabah kızımı spinal sezeryan ile kucağıma aldım.. İkinci sezaryen olmasına rağmen korkuodum ama herşey güzel ilerledi. Hatta ilk doğuma göre ayağa kalkmam daha kolay oldu. Darısı isteyen dileyen herkese nasip olsun 🙋🥰
Lemos Kbrask Allah bağışlasın bebeğinizi sağlıkla büyütün 🧿 benim de öyle olucak 21 gün kaldı bakalım ilk benim.