Ceycey54 Kifayett Cuma 38 olacağım. Geceleri zor uyuyorum. Ayaklarım yanıyor. Haftaya dr um izne çıkacak o zaman kadar doğurmam lazım. Zamanım çok az kaldı
Masalelif Kifayett 38+2 yiz ayakta ve ellerde ödem yürüyememe karın sertleşmesi uyuyamama😢🤦♀️ daha neler neler ama heyecanla bekliyoruz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🤲🏻🌺
GamzeGuzeller Kifayett oturduk ailecek Miray hanımın gelmesini bekliyoruzz valla bugün sanki kasık ağrılarım sıklaştı yarın yine kontrol var hadii hayırlısı bakalım 😂
Kifayett atak13 Allah’ım acısız ağrısız anlamadan geçip gitmesini ve evladınla güzel ömürlerin olmasını nasip etsin inşallah içinde bizimde ❤️🥰
Kifayett Ceycey54 valla bende 38+5 oluyorum yarın aynı telaşlar bende de var artık doğsun diye napicam bilmiyorum taşıması yürümesi pek zorlaştı. Gene de şükürler olsun iyi olsunlar da 🥲
Kifayett Masalelif bende 38+5 artık benim içinde öyle yürümek o kadar zor geliyor ki nasıl egzersiz yapıyorlar şaşırıyorum 😄
Kifayett Kizum Allah’ım tel avazda çıkmasini nasıl etsin içinde bizlere de 🥲 bende hala beklemedeyim beyfendiyi
Buser54 39+5 bugünden beri belim ve bacaklarımda ağrı var. Kasık ağrısı ya da adet olacakmışım gibi bi ağrı olur demişlerdi öyle bi ağrım yok ama sanki bacaklarımı koparıyorlar. Doğum sancısı olarak nitelendirilir mi? 🫤