Fatma9485 Slm arkadaşlar 6 aylık hamileyim yürürken ve hareket ettikçe alt tarafima baskı oluyor ağrıyor sizde de öyle mi
Meryem34 Fatma9485 evet 5 dk fazla yürüyünce agrı oluyor bazen çok agrıyor duruyorum olduğum yerde yavaş yavaş geçti bazı haftalar farklı şeyler çıkıyor 🙂
Pirayeee Nrdn bebeğin rahatsız olduğu hareket yapıldığında kendini rahat hissetmiyor bçve bu şeklde tepki veriyormuş. Dinlenerek geçer dedi. Kendini yorma dedi 😊
Mlkplt Bende 27. Haftalık gebeyim canım 1 aydır bende de aynı sorun var yorulunca oluyor genelde dinleniyorum geçiyor
Bilgenizamo Peki sizde de hareketleri çok aşağıda hissettiğiniz oluyor mu? Özellikle otururken ya da yan yatarken