127383 evet fazla sanki bana da doktorum öyle dedi. öyle denince de korkuyor insan acaba bir şey mi oldu diye. kaç kez korktum bebişimi uyandırdım üzüldüm sonra kendi haline bıraktım şimdi daha iyi ya zaten hareket ediyorlar bazılarını hissetmiyoruz da hatta