Arkadaslar zaten tranferden 2 hafta öncesi hemen hemen adet tarihine denk gelmiyor mu benimkini adetime gore hesapliyor donmus embiriyo transferi oldum ama bi zamndan sonra herlde tansiyon faln olunca haftalarda kayma olabiliyor emin bilgide degilim de bu konuda uzulme doktor bilir sen kafani takilani sor dokturuna aciklama yapar elbet sende rahat edersin