Hskmdl Kızlar merhaba.. 6 haftalık hamileyim bugün doktor folit asite başla dedi ilacın adı LACTOFOLİN fakat içemedim damağıma yapışıp kalıyor midemi bulandırıyor. İçindeki tozu alıp o şekilde içsek ? Aranız da yapan var mı