Fadime_3 Kızlar bebeğimin kıyafetlerini 40 derecede yıkadım ilk yıkama makinanın bebek bölümünde yıkadım ama sanki çekmiş gibi geldiler bana bana mı öyle geliyor yoksa çektiler mi çektiklerden ütü yapınca düzelir mi
FatmaNur_27 Fadime_3 neden o kadar yüksek yıkadın ki ben sadece durulamada yıkayıp utuledim mış gibi oldular