Kızlar ilk gebeliğim 26. Haftada oldu suan oglum yasıyor ve 3.5 yasında burda cok erken dogum teşhisi olan anne veya kuvezde bebegı olan anne goruyorum doktor değilim tabili tam anlamıyla yrdımcı olamam ama kendı basıma gelen veya orda kuvez arkadaslarımın basına gelen bır olayla sızınkı benzıyorsa yardım etmek ısterım sorularınız varsa alabilirim