Kızlar 12 haftalık olduk, yarın 2’li tarama için gidecem ve çok heyecanlıyım bir yandan da endişeliyim inşallah bir sorun yoktur her şey yolundadır. İlk gebeliğim 29 yaşındayım. Günlerdir insallah bir sorun yoktur diye dua ediyorum. Şimdiye kadar da bir sorun yaşamadım çok şükür yani ama yine de insan merak ediyor. Sizde de oldu mu yoksa ben mi böyleyim sadece :)