Bozoresse benide korkuttular bacım. Odadan aglaya ağlaya çıktım . Şöyle diyim 15 gün arayla testini yenilet , ozeldeki doktorum öyle demisti , 15 günde bir kan verdim. En son verdigim kanda değerim 0.5 pozitif yaziyordu 10 gün sonra baktırsın dedi. 12. Gün baktim negatif yazıyor 13. Gün 30. Haftamda gidip oldum iğnemi hemen. Titre bakıyorlar eğer 1/16 altında degerdeyse korkma , onu da zeynep kamilde perinatolog doktoru yanımda söyledi, bizi 1/16 üzerindeki değerler korkutuyor. Senin değerin daha düşük neden yolladılar , bebeğin kordonunda kansızlık yok iyice baktık filan fistık derken saldı beni 🙏🏻 düzenli takipte kalmaya çalış.. değer inşallah negatife doner seninde . Emin ol imkansız gibi geliyor , hatta burda sormuştum bende dönen oldumu diye kimisi takipteyiz hala yazdi kimisi döndü dedi imkansız degilmiş tecrübe ettim 🙏🏻