Valla kıloya cok takılmayın zaten bebekler son aylar daha cok alıyor ve dogması gerektıgı gıbı doguyor benımde ıkıncı gebelıgım 25+5 de 855 gramdı hıc dert etmıyorum ılk kızımda oyle gıdıyordu son aylarda baya aldı oyuzdem suan az veya zayıf bebek demek bıraz tuhaf olur