Gebeyimben Merhaba 8 haftalik hamileyim evime yakın sadece bu devlet hastanesi var tavsiye edermisiniz hangi doktora gitmeliyim
Tiredmother Düşük yaparken aciline gittim adını duyduğum an tüylerim ürperiyo böyle bi pis böyle insana insan değeri vermeyen bi hastane görmedim, imkanın varsa başka hastaneye git canım çok pis bi hastane
Serap60 Tiredmother aynen sna katliyrm orda ihmal uzerne bebegmi kaybettm insani insan yerne koyan yok
Tiredmother Serap60 sürüne sürüne doktorun yanına gittim yanında kimseyide almıyolar travma oldu bende o hastanenin adını bile duymak istemiyorum o derece ya