Özelde genel anestezi ile oldum. 11 gibi yatış yaptım özel odaya eşim yanımdaydı. Sonra bir adet serum takıldı ve vajinal fitil yapıldı (ilk gebeliğimdi-rahim ağzını yumuşatmak için)
Fitil biraz üşüme ve titreme yaptı. 2 saat yatıp bekledikten sonra doğumhaneye indik. Çatala aldılar, anestezi yapıldı anında tamamen uyuyorsun zaten hiçbir şey hissetmiyorsun işlem sırasında. Sonra 45 dk sonra odaya getirdiler. Odada yataktan yatağa alırken o sarsıntı ile uyandım. Gayri ihtiyari içimden aglamak geldi ve ağladım. Ama eşimin desteği ile topladım hemen kendimi. Geldiğimde baya adet sancısı gibi ağrım vardı. Ağrı kesici iğne yaptılar. 2 saat istirahat ettikten sonra normal kendi başıma kıyafetlerimi giyip çıkış yaptık. 2 saatten sonra ağrı sızı hiçbir şey kalmıyor ve 1 hafta 10 gün kanama oluyor sonra kontrole gidiyorsun herhangi bir sorun var mı diye bu kadar :)