AnGeL_24 33+3 hafdalik hamileyim karnimin altinda sancı var sam koydum kecdi ama sonra tekrar başladım biranlik sanciyor sonra kesiyor bide başlıyor kimdi Boyle oluyor lütfen yazin korkuyorum birazcikda belim agriyir
FatmaNur_27 AnGeL_24 düzenli sancın varsa hastaneye git canım burda kimse bişey yapamaz ona önemli bişey olabilir
NrcnGltkn AnGeL_24 33+4deyim genellikle sabaha karşı oluyor bi kere karnım taş kesiliyor midem şişiyor fln ama yarm saate kdr geçiyor bnmde iki gündür midem bulanıyor yanıyor neden olduğunu anlayamadm valla 🥺
Mrysmg AnGeL_24 bel ağrısı da sancı da var diyorsun belli aralıklarla gelip gidiyor sanırım bence bir doktora görün riske atma