Lütfen kürtaj olma.Bu kadar yeni bi gebelikte duyulmaması çok normal bende 7haftam biterken duydum ilk duyulmamıstı hatta görülmemişti.Lütfen en azından 9.haftana kadar bekle doktorunuda hemen değistir.Zaten sağlıksızsa kanaman olur düsürürsün ama bi kez daha düşün