Saaki HEA bebişim kız olsaydı Hüma ismini düşünüyorduk erkek olduğu için Vefa oldu ismi kızımız olursa ileride Vera düşünüyoruz ❤️
HEA Saaki Vera ismi çok güzel🌸 insaallah nasip olur vera koyarsınız☺️Allah sağlıkca kucağimiza almayi nasip etsin