Buglem-elif Merhabalar 39+4 haftalığım Halen kızım Doğum pozisyonu almadı her hafta kontrollere gidiyorum ama benim kızda tık Yok günümün dolmasına çok az bir zaman kaldı sizce kızım dönüpte normal Doğum yağabilirmişim?Bu arada 2.hamileliğim oğlum 36 haftalıkken normal Doğum ile dünyaya geldi.Bunuda normal olmasını çok istiyorum ama cumaya denk koydum büyük bir ihtimal sezeryan diyecek sizce Doğum pozisyonuna dönmesi için neler yapabilirim?
Gamzestetik Bu sayfa yabancı bi sayfa bebek dönmesi için pozisyon vs anlatıyorlar. Benim doktorum sabah 10 akşam 10dk secde pozisyonunda dur demişti ben daha 34. Haftamdayım yarın kontrole gidicem dönüp dönmediğini öğrenicem 🤷♀️