ZeyFat Adetim gecti test yaptim iki çizgi 4+5 kan vermedim kizimdada boyle olmustu ama randevu bulamiyorum devllett yok yani hic bi yerde kacdir ugrasiyorum İlk gebelik erken dogum ve premete oldu nasil Alicam şu rendvuyuuuu
Fatma-onal ZeyFat sabahları erkenden gidenlere veriliyormuş diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum canım
myangelson ZeyFat 4 ten sonra bir de 8 den sonra bak ben öyle buluyordum imkansız artık devletten randevu almak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ozlm0916 ZeyFat canım sabah erkenden git sıra al bence benim arkadaşımda hamile devlete gidiyor 35 haftalik hamile ve 3 hafta sonrasina randevu verdi kızın nst ye girmesi gerekiyor ama randevu bulamadı
uyanancirkiin Ozlm0916 36. Haftadan itibaren randevu gerekmiyor devlette. Sabah erkenden gidip sıraya girip nst ve muayene olabiliyor. Bende 38 haftalığım 36dan beri haftada bir erkenden gidip muayene ve nst oluyorum 😊
Eldgrn ZeyFat canım bende gidemedim daha ama sağlık ocağına gidip kan takibi yapıyorum sabahları gibip 2 günde 1 hayırlısıyla da bu cuma özele gidicem mecbur randevu yok diye o zaman hem muayene hem kan vericem bu gün grev var diye gidemedim randevu olan yerler çok uzakta olan yerler gidemiyorum ondan dolayı valla napcaz hiç bilmiyorum
Meliyyke ZeyFat doktorlar grevde. Bu forumda bir arkadaş “hastalara daha uzun süre ayırabilmek istemeleri”nin temel sebeplerden biri olduğunu söylüyor yersen😅
Eldgrn ZeyFat gidemiyorum ama ben diyorum gebelik kan testi yaptircam diye oda sisteme giriyor hemen kan veriyorum 8.30 9 arası ilk giden ben ölüyorum yada 2. Hemen geliyor sırada sadece tek sıkıntı geç çıkıyor ertesi güne doğru gece çıkıyor
ZeyFat Eldgrn doktra gostermek icinmi kan testi yaptirmak istiyosunuz valalh 5 haftalik olcam daha gitmedim bi yere
Eldgrn ZeyFat öyle tabi doktor benden her türlü kan isticek takibi için bende onun stresini çekmemek için önden veriyorum takibini yapıyorum doktora gittiğimde en azından hem ugrastirmaz hemde değerlendirmesini ona göre yapar
Yildiz028 ZeyFat kan testi icin saglik ocaginda takibini yaptirabilirsiniz. Hastaneye giderseniz erken azarliyor doktorlar beni azarladi da dun o yuzdn soyluyorum. Bugun baska dokktoraa gittim sagolsn ilgilendi ve yarin yine kan vericem . Saglik ocaginda kan takibinizi iki uc kere yaptirin sonra gidin hastaneye. Benimki de 5 haftalik doktor kucuk gorunemz dedi
Eldgrn ZeyFat sabahtan git doktorunu bekle içeri girince beta HCG testi yaptircam veya gebelik kan testi yaptircam de o zaten sorarsa gecikmen var mı test yaptinmi diye sorar belki o kadar o zaten seni kan verme yerine yönlendiriyor o kadar çok kısa sürüyor
esena13 ZeyFat sabahtan sağlık ocağına gidin gebeyim kan vermek istiyorum deyin hem hcg baktırmak istiyorum hemde genel hamile tetkiklerini yaptırmak istiyorum deyin direk kan alırlar sorun olmaz hemde her şeyinize bakıtmış olursunuz doktora gittiğinizde direk sonuçları gösterirsiniz
Ozge11 Şehirle mi alakalı bilmiyorum ama yaşadığım şehirde randevu buluyorum.MHRS den istediğim doktorları favori yapıyorum sık sık girip hızla kontrol ediyorum.Genelde dörtten sonra ve gece açılıyor.Sürekli bakmak lazım.Talep de oluşturabilirsiniz
Ayse1608 ZeyFat Tam randevu alıyorum 2 hafta sonraya veriyor randevu günü geliyor pat iptal ediyorlar 8 hafta olmuş böyle uğraşıyorum 😕