Doğumumu bekliyorum bir kaç hafta sancım vardı şimdi ne sancı var ne açılmam ilk doğumum normal doğum başına gelen varmı böyle kilomuzda 3.725 doktorum cumartesi günü aç gel bakalım dedi sezeryanla alalim dedi sizce sezeryanla mı yoksa biraz daha mı beklemeliyim çok ikilemde kaldim 🥺