Denizmrt 24 haftalık hamileyim detaylı 21 hafta girdim yüzünün önünde kordon bağı olduğu için yüzünü net göremedim dün yine gittim aynı şekilde ilerde sıkıntı olur mu acaba böyle bir durum yaşayan arkadaşlar varsa bilgi verebilir mi acaba
ikizlerinannesi97 Denizmrt 34+4 üz hala yüzünü göremedik 32 haftada eli vardı bulanık gördük tam deildi oda 🥲🤷♀️ dogumum geldi bizim kız hala göstermedi kendini 🤷♀️ bi tane yüzünün resmi olmasını çok istiyorum inşAllah nasip olur 🤲
Denizmrt Ozge kaç haftalksn canm açıkçası bende ileriki haftalarda acaba öyle bir şey olur mu diye korkuyorum Allah korkusun
Denizmrt Ozge sağ Salim kucağına al inşallah bebeğini 🙏🥰 benm de öyle olacak galiba inşallah sıkıntı olmasın da 🙏
Denizmrt ikizlerinannesi97 inşallah canmbi poz annesine doğmadan versin 😊 benm de detaylı da vardı göbek bağı yüzünde hala var gittim şaşırdım acaba hep orda mı olcak bağı diye birazda tedirgin oldum
ikizlerinannesi97 Denizmrt inşAllah canm 🤲 Daha var canm korkma gösterir kordonuyla çok oynarlarmış bebekler gelecek haftalarda görürsün inşAllah 🥰🤲