16 haftalık hamileyim bel fıtığım var yaklaşık bir aydır bacağımdan sekerek yürüyorum kalçamda her üzerine bastığımda acı oluyor fıtıktan mı bu belimdeki ağrıyı hissetmiyorum ama bacağım gerçekten beni mahvediyor zorlarsam bütün bacağıma ağrı yapıyor