Aslıhan hanıma gidiyorum memnunum ama Aslıhan hanım da şöyle bir sıkıntı yaşadım ve benimle beraber yaşayanda bir çok kişi var. Aslıhan hanım bir problem yaşandığında çok net cevaplar vermiyor. Yani mesela benim gebelik kolastazisi şüphem vardı ancak Aslıhan hanım çok sıkı takip yapmadı ve çok fazla bir açıklama yapmadı bana bununla ilgili. Ayrıca detaylı ultrasonum da kızımın kalbinde 3 tane parlaklık görüldü tek başına bir şey ifade etmediğini de biliyorum ama beni rahatlatacak çok bir şey söylemedi. Yani tercih sizin. Gebze de çok doktor değiştirdim araların da yine en iyisi Aslıhan hanım olduğu için ona devam ediyorum.