Demetarga Kızlar merhaba nasılsınız ?nasıl geçiyor ? Biz 14+2 olduk şükür güzel ama yorucu ve ağırlaştırılmış hissediyorum artık karnımda belirdi sizde durumlar nasıl umarım herşey yolundadır 🌺
twinmama2 Demetarga merhaba canimm 23 haftalik oldu benimkilerde Bu zamana kadar iyi geldik de şu son 2 gündür karnimdaki ağırlık arttı gibi hissediyorum