_Nur_1818 hamilelikten önce başladım hamileliğin 14 haftasına kadar kullandım düşük riskim vardı hamilelik boyunca doktorum duphaston kullan dedi başka bir doktor kanamam çok olduğu için kesmediğini söyledi hafif lekelenmelerde normal kullanabilirsin dedi ama çok fazla regl kanaması gibi olduğu için progestonun daha iyi olacağını söyledi yanında prolutun iğnelerle takviyesi daha kuvvetli dedi kanamam duphaston ile başlamadı baştan beri riskli bir gebelik dönemindeyim