Sedadmrr aynı bnım gıbı olmuşsun cnm😀yalan soylemeye hıc gerek yok zor oluyor bakmak ıkız gbılerdı bırını sallarken bırını emzdrdgım gunlerde oldu oturup onlarla agldıgım gunlerde oldu aynı anda hastalandılar flan fılan oyle boyle derken buyuttum şukurler olsın buyuk oglum 2. Sınıfa gectı küçük oglum anaokuluna başlıyck ve ben suan 7 aylık hamıleyım 3. Ogluma😀