Arkadaşlar çok moralim bozuk bugün nst de bebeğin kalp atışlarını beğenmedi doktor akselerasyon ivme istiolar. Bişeler yedim bebekte yine hareket yok en son serum taktılar biraz hareketlendi fakat fazla değil. Benim gibi nst testleri sorunlu olup sağlıklı bebekleri olanlar varmı çok üzülüyorum 😒