Tunurr gazoz içiyorsun gibi tadı gayet güzel ama tıkıyor insanı ☺️ Ne kadar sürede içtiğin önemli. Yavaş yavaş içmelisin 5 6 dk da. Eğer hızlı içersen baş dönmesi,mide bulantısı kusma yapabiliyor ama yavaş yavaş içersen sıkıntı yaşamazsın. Aç kalmak zorluyor o kadar onun dışında hiç bir şey olmuyor. bitirdiğin saatten 1 saat sonra ve 2 saat sonra kan aldırıyorsun. Şeker yüklemesi yaptırdığın gün çok uykun oluyor şeker ağırlık yapıyor vücutta uyuyorsun sürekli. Bol bol su içmelisin şekeri vücuttan atabilmek için