
Kızlar, ilk kez bu ay ovulasyon testi deniyorum. Dün 14. Günümde bayağı koyulaştı , dedim yarın tam olur ama bugün 15. Günümde silikleşmişti ? Sizce neden , acaba olgunlaşmadı mı ? 😞 yada oldu mu anlamadım. Dün gece pik olmadı diye değerlendirmedik, Önceki geceyi değerlendirmiştik bugünü de değerlendiricez , bakalım artık hayırlısıysa sağlıkla olur inşallah. Ama artık umudum tükenmek üzere daha yeni 5. Ayımızı deniyoruz ama olsa olurdu moduna geçmek üzereyim. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah.🙏🏻