Bütun gece sırt ve kaburga ağrısı çektim.Benim gibi olanlar var mı neler yapıyorsunuz?25+2 haftalık gebeyim.sicak şu torbası uyguladım ve parol içtim.Ne sağ a ne sola yatabiliyorum ağrılardan.Mecburen sırt üstü de uyudum zararlı olduğunu duymuştum gerçekten zararlı mı? Bide bugün ilk defa tüm günü uykuyla geçirdim normal mi acaba ben mi abarttım bugün 😊