Duygudikicidkc Kızlar 1 haftadır gıcık şeklinde sürekli öksürüyorum artık karnım ağırıyor bunun bebeğe zararı varmı yani elimde olan birşey deqil sonuçta neler yaptım yok geçmiyor
Deletedmom52620 Duygudikicidkc 1 lt suyun içine yarım limon yarım elma yarım ayva koyup içerseniz çok faydası var ayva yaprağıda olur ben ilk hamileliğimde 8 den fazla grip oldum bu hamileliğimde de sürekli grip gibiyim
Kubra_miray_szr Duygudikicidkc bende 2 aylıkken kışın Maffoldum 2 ay sürdü ilaçta etki etmedi parol içiyordum baktım olacak gibi değil öyle çektim hem öksürük hem bulantı beni bitirdi 😓sıcak inek sütü iç ama açık süt tereyağında pekmez kaynat ye ac karınla oda geçiriyor beni en son bunlar geçirdi
Duygudikicidkc [silindi] valla cuma doqum canım artık olan oldu hiçbir şekilde düzelmedi Buda benim uğursuzluğum demekki ve tüp bebek nasip artık