Elif2307 Kızlar ben burda neredeyse hamileligimin basından beri varım mide bulanti zamanlarım da en etkili terapiydi benim için bazen kimseye anlatamadiklarimi buraya döktüm dertlesmek istedim bazen heycanimi paylaştım bazen heyecanlarınızı dertlerinizi paylaşmaya çalıştım yarın nasipse insallah doğuma gidiyorum suni sanci verilip doğumum başlıcak sabahtan beri evim de bi telaş yeniden çeyiz düzüldü sanki temizlik yapıldı dolaplarima kadar düzenlendi herşey güzel heycanlı ama ben deminden beri ağlıyorum çok stresliyim hepinizden dua istiyorum kolay normal doğum olur insallah çok dua edin ben insallah hepinize edicem tüm bebek bekleyenlere bebek isteyenlere insallah yarın akşam hastane odasından size guzel doğum hikayemi paylaşmak nasip olur💜
denizefe senı cok ıyı anlıyorum canım ınsalah norml dgm yaprsın en kolayından aynı seylerı dort sene once bende yasadım ama sunı unutma nasıl dogdugu degıl sag saglım kavusmanız onemlı normal ve sezeryan fark etmez dogup yanında yattıgı an anlıcaksın demek ıstedgımı rabbım sag saglım kavusmayı nasıp etsın