nazks hemen yazayım.. yaptırma. Cuma günü yaptırdım. Telefonda 800 dediler . Gidince 1032₺ dendi. Kendi doktorum daha detaylı daha güzel bakmıştı. Doktora zorla sora sora ağzından laf alıyosun. Ben önermem şahsen. Yirmi dakika sürmedi bile. Benim kendi randevum 30-40dakika sürüyo normal doktorumla. En pahalı yapan bura heralde. Kendimi acayip kazıklanmış hissettim