cahillesohbetikestim Danisan_anne rica ederim canım fazla alıpta boşa gideceğine az almak mantıklı sleepy 1 numara ile 2 numara arasında hiçbir fark yok ben aldırmıştım 2 numara yarısı kaldı öyle boş boş dolapta duruyor 🤣