Mervee16ozturk Merhaba güzel hamişler bugün 12+3 de ikili test sırasında cinsiyetini öğrendim doktor direk pipiyi gördüm dedi💙👼🏻🥰
09Tugba_0909 Mervee16ozturk bende 15 haftalıkken öğrendim doktorum kız dedi hatta iki defa üst üste Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu 🥰🥰
ZelihaaK Mervee16ozturk sağlıkla al kucağına 🥰 bende ikili taramanın sonucu için gittiğimde öğrenmiştim kızım olucağını 13+2 de 15 +2 yim bugün başka Bi doktora kontrole gittim ve Erkek dedi bandanalar aldım pembe ip aldım battaniye ördüm ama ters köşe yaptı 🙄😂
sliya30 Mervee16ozturk canım doktorum erkek olabilir DEdİ net demedi 17.haftada net belli olurmuş 😔 zaten ultrasonda 15+4 çıktı günüm geçmiş olduğu için ikili testim de olmadı 3lü test yaptırdım. Sonuçlarda iki haftaya çıkarmış