alikayram banada bu ay ilk defa femara verdi 5 gün içicem 9 mm yumurtam şuan pazartesi gel dedi çatlatma iğnesi vericek galiba. Bir de rahim duvarımı biraz ince gördü onun içinde bi hap verdi yuvarlak doğum kontrol hapları gibi onuda kullanıyorum. Bu ay ilk defa tedaviye başladık inşallah olumlu sonuçlanır hepimizinki🙏🏻 Çatlatma iğnesi nasıl oluyor bi bilginiz var mı siz oldunuz mu