Ezgiiss Bebek hareketlerini 22. Haftalarda her gün hissetmiyorsunuz dimi ? Her gün hissettiğimiz hafta kaçınca hafta?
hunilimom Ezgiiss 25 den sonra düzenli oluyor oda şöyle oluyir bir gün çok hareket ederse bir gün uslu oluyor daha az hissediliyor
Meryy69 Ezgiiss biz 28. Haftaya girdik bu zamanlarda bile düzensiz oluyor benim oğlum çok nazlı zorla hareket ediyor bende endişeleniyorum ama Dr şuan herşey yolunda dedi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
tazebiranne_hg04 Ezgiiss 28. Haftadan sonra hareket takibi yapılır canım şuan düzensizdir kimi zaman hareket eder kimi zaman etmez
cileklicookie Ezgiiss merhaba her gun hissediyorum ben 22. Haftadayiz 17 de basladi hareketler o zaman duzensizdi 20den sonra bir tik daha 2 günde bir oynar oldu şuan her gun hissediyorum sabah uyanır uyanmaz kahvalti yapiyorum hemen hareketleniyor ama gun icinde cok yorulursam maalesef geceye kadar hix hissetmiyorum.
Esra_G Ezgiiss bebeğin gün içerisinde saat dilimlerine bölünerek gerçekleşen düzenli hareketleri 30 32. Haftada netleşiyor, gece hareketli gündüz uslu gibi, ya da 4 saatte bir hareketlenmesi gibi düzenler ancak bu haftalarda oturuyor.
Verasmommm Ezgiiss ben her gün hissediyorum canım tabi kişiden kişiye değişir akşamları işten gelince yorgun olduğumdan duruluyor ama gündüz tam tersi hareketli oluyor herkes de düzensiz oluyor ama
elifuslu1002 Ezgiiss ben 23 doldurdum sürekli hissediyorum 18 de hissetmeye başladım net 20 de hissettim ve en emin olduğum zaman da 22 ve 23 haftaları
berceste5155 Ezgiiss senin gün içindeki hareketliliğine de bağlı anne hareket ettiği zaman bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısı sallanır ve bebek uyurmuş sen hareketsiz kalınca da bebek hareketleniyor ayağında sallamak gibi düşün ben geceleri daha çok hissediyorum hareketlerini