Kızlar normalde çok hareketliydi tekmeler atardı. Bugün biraz ev işi yaptım (günlük rutin işler) tekme filan hiç atmadı. Normalde yürürken dahi kıpırdardı. Ufak tefek hareketler harici bir şey yok. Endişelenecek bir durum yok değil mi bilenler yazabilir mi? Uzandım muz filan yedim ama hareket çok az