asin merhaba arkadaşlar, 10+3 günlüğüz elhamdülillah doktorumuz otobüsle yolculuğun şu an için bir sıkıntı olmadığını söyledi ama acaba var mı bir tecrübesi olan veya fikri olan nelere dikkat etmeliyim?
berceste5155 asin ben 6. Haftada ve 9. Haftada 13 saatlik yolculuk yaptım otobüsle her mola yerinde inip biraz yürüdüm çok sıkıntı çekmedim terlik giyin ve belinize küçük bir yastık alın her ihtimale karşı
Minigindunyasi asin yastık al yanına bide koltugu arkaya ittir iyice molalarda kesinlikle yürü aç mide bulantısı için kraker bulundur şekerde bunlar aklıma gleenler
gorky Yani 2 3 saatte bir yürüyüş yazanları görmüştüm ama gebeliği ilerlediğinde mi ondan pek emin değilim 😊
asin gorky çok doğru aslında normal bir insan bile hareket ihtiyacı hissediyor, çok teşekkür ederim cevabınız için 🤗
asin berceste5155 ay çok sevindim inşallah benimde öyle kolay geçer çok teşekkür ederim cevabınız için 🤗