Caglac Merhabalar arkadaşlar, 30 haftalık gebeyim. Son 3 gündür karnım çok sert ve belimde ağrılarım var. Adet sancısı gibi gelip gidiyor. Nst de sancı çıkmadı ama ağrılarımda geçmiyor. Benim gibi olan var mı aranızda?
Gul_hamad Caglac 31 haftamdayim,ayni dediklerin bende de var. Hatta bazen erken dogum olacak diye korkmuyor degilim. Yurumeyi azaltdim,36 haftadan sonra baslayacagim yuruyus,squatlara
Caglac Erken doğacak diye tedirgin oluyorum. Ağrılar yüzünden gece hep uyanıyorum. Yavrular bir doğsa sağlıkla inşallah rahatlayacağız.
GelMucizemol Aynı şekilde benimde öyle 29 haftamdayım adet sancısı gibi allah korusun bende çok korkuyorum