Merhaba kızlar sizce ben mi yanlış düşünüyorum? Nerdeyse bir senedir evliyim 7 aylık ise gebeyim eşimin ailesi bir saatlik uzaklıkta bize yazlık yerde yaşıyorlar yaz kış , kışın devamlı eşimin ailesine gittik gebeyim diye ilk aylar da eşimin annesi bakti bana Allah razı olsun neyse kışın kaldık vs ben ailesini seviyorum değer bilen kişiler tabi bende saygımı sevgimi hiç bozmam bozmadım seviyorum onlari derdim o değil şimdide is dolasıyla hep gidiyoruz eşimin sezonluk işi oluyor yazlık bölge diye devamlı içli dişliyiz bazen cok
Hoşuma gidiyor bazen ise tuhafliyorum devamlı oradayız diye sanki evliliğimiz oturmayacak hissi geliyor çünkü evimizde pek kalmıyoruz sizce ben kuruyor muyum ?