Bet7408 açıklık 3 4 cm olduktan sonra belinizden iğne yapılıyor ayaklarınızı falan hissediyorsunuz ama acı sıfır birkaç saat geçtikten sonra ağrıları tekrar hissetmeye başladım ben ebeye söyledim tekrar anestezi doktoru geldi ve bir doz daha yaptı çok sürmedi zaten doktor geldi kesi attı ebe karnıma bastırdı ve bir baktım doktor oglusumu karnıma koydu 😂 normal doğum yapacak olan her kadın bu kolaylığı tatmali dikiş atıldı odaya geçtikten bir saat kadar sonra dikislerin ağrısıni hissetmeye başlamıştım ben